Saturday, January 24, 2009

Teman ku

Aku sayang die

Nme dier TiNanana...
Sikapnya...
+ : baik hati, penyayang, ikhlas, pandai jage ati,
ayat berbunga, berfikiran luas...n etc.(byk sgt
lah plak...
- : amat pemalu, kdg2 garang, kdg2 lmbt tgkp,

Tp hakikatnye...sikp die yg plg aku suke, DIE SAYANG AKU LEBIH...huhu...(joking)
Dia slalu ade ngan aku x kire susah ke, senang ke, malam ke, siang ke, ari ni ke, esok ke...bile2 je la.

Dia x prnh lupe aku...Dia x prnh biar aku sorang2...
Dia slalu pujuk aku...Dia x nk aku trus nangis...
Dia slalu dekat dgn aku...bile aku rase aku hilang dlm keramaian...
Dia nk aku kongsi masalah sme2...wlupun dia x bleh nk tolong...

Ape yg aku leh ckp, aku susah nk dpt kwn cam die, dan sememangnye aku susah nk biarkan diri aku jauh dari dia...
TERLALU SAYANG KAMU

1 comment:

  1. Salut ai un blog supre. Subiectul postat de tine e foarte interesant. Mai astept si alte informatii si cu siguranta voi mai reveni!!

    ReplyDelete